Британці не приховують, що завдяки успіху нових моделей позашляховиків Range Rover виникла можливість відродити лінійку Defender. Багатомільонні інвестиції в розвиток компанії від нових власників призвели до появи абсолютно нового Defender, який багато в чому уніфіковано з різними моделями Range Rover. Втім, забігаючи наперед, ми впевнені в утилітарності та безкомпромісності Defender, який насамперед орієнтований на подолання важкого бездоріжжя. Крім популярних Defender 90 та 110 пізніше на ринок вийде модель 130, яка буде використовуватись на транспортних версіях позашляховика. Незважаючи на еволюцію сучасний Def має риси схожі с попередником, а в деяких елементах повторює стиль та функціональність.
Інтер҆ єр нового Defender має досить непогану ергономіку та власну архітектуру центральної консолі. Навіть матеріали оздоблення салону виглядають непогано та вдало поєднуються між собою. В топових варіантах оснащення присутній сенсорний екран мультимедійної системи та можливість бездротового з҆ єднання смартфона. Високий рівень технологічності підтримується розробками, які нам вже знайомі по іншим моделям бренду.
Під капотом тестового екземпляра Land Rover Defender P300 розмістився бензиновий силовий агрегат із м'якою гібридною технологією, який розвиває 296 к.с. Крім цього мотора в лінійці Defender є ще три двигуна –це дизелі D200 (197 к.с.) та D240 (237 к.с.). В топовому варіанті P400 під капотом працюватиме 6-циліндровий мотор на 400 к.с. Як і у інших родичів можна вибрати модифікації S, SE та HSE. До ретродизайну та олдскульних опцій, таких як драбина на дах та бокових каністр з паливом, клієнти можуть додати спеціальні шини на легкосплавних дисках та просунуті світлодіодні фари…